8 sposobów na zwiększenie ruchu w Twojej witrynie

Jaka jest jedna rzecz, której zarówno marketerzy, jak i właściciele firm chcą bardziej niż czegokolwiek innego na świecie? Więcej klientów. W jaki sposób w dzisiejszym świecie zdominowanym przez sprzedaż internetową uda Ci się zdobyć więcej klientów? Dzieje się tak poprzez zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej. W rzeczywistości, warto to podkreślić, iż jedynym celem istnienia Twojej witryny jest generowanie ruchu.

8 sposobów na zwiększenie ruchu w Twojej witrynie

Jaka jest jedna rzecz, której zarówno marketerzy, jak i właściciele firm chcą bardziej niż czegokolwiek innego na świecie? Więcej klientów. W jaki sposób w dzisiejszym świecie zdominowanym przez sprzedaż internetową uda Ci się zdobyć więcej klientów? Dzieje się tak poprzez zwiększenie ruchu na Twojej stronie internetowej. W rzeczywistości, warto to podkreślić, iż jedynym celem istnienia Twojej witryny jest generowanie ruchu.

Stwierdzenie, że ruch dla Twojej witryny jest tym czym tlen dla ciała, ożywia. I to stwierdzenie nie jest przesadą.

W dzisiejszym świecie wygląda na to, że każdy biznes ma obecnie stronę internetową. Jak więc sprawić, by Ci ludzie, którzy krążą po Internecie, lądowali akurat na Twojej stronie WWW? Wystarczy że wykonasz te 8 rzeczy, i już możesz zacząć generować ruch na swojej witrynie.

1. Poświęcaj czas na pozycjonowanie swojej strony www.

Upewnij się, że każda strona Twojej witryny jest zoptymalizowana pod kątem SEO/SEM, aby uzyskać lepsze wyniki w wynikach wyszukiwania. Twórz wysokiej jakości treści, używaj metatagów (pojawiają się one pod witryną jako rodzaj podsumowania strony), używaj ALT TAGów w opisie wszystkich publikowanych obrazów itp. Twórz specjalne strony docelowe dla ofert specjalnych, tzw. landing pages i sqeeze pages.

2. Reklamuj się !

To oczywisty sposób na zwiększenie ruchu na Twojej witrynie. Korzystaj z płatnych reklam w Google, mediach społecznościowych i reklam graficznych. Dzięki nim Twoja marka będzie widoczna i wiarygodna w oczach konsumenta. Początkowo takie działania mogą nie dać zbyt wiele ponieważ konsumenci nie będą Cię darzyć zaufaniem. Warto zwiększyć liczby polubieni czy obserwających na swoich social mediach aby podbudować swój autorytet. Dzisiejszy świat kreują lajki na Instagramie i inne tego typu społeczne bodźce. Kup ich trochę a zobaczysz różnicę.

3. Twórz relacje społeczne.

Social media to jeden z najlepszych sposobów na zwiększenie ruchu w Twojej witrynie. Aby zostać zauważonym, musisz aktywnie promować swoje treści w mediach społecznościowych. Używanie hashtagów w takich serwisach jak Twitter czy Instagram to świetny sposób na zwiększenie zasięgu Twoich treści, ponieważ więcej osób może odkryć Twoją aktywność. Również takie strony jak jak Pinterest świetnie nadają się do uzyskania lepszych wyników w handlu elektronicznym. Aktywność w mediach społecznościowych w postaci publikowanych postów w odpowiednich grupach to również świetny sposób na przekierowanie ruchu na Twoją stronę internetową.

4. Używaj fraz długiego ogona.

Bardzo trudno jest dostać się na pożądaną pierwszą stronę, używając zwykłych słów kluczowych. Kluczem do bycia najlepszym jest używanie długich słów kluczowych, aby uzyskać wyższą pozycję w rankingu, ponieważ więcej osób używa ich do wyszukiwania.

5. Linki wewnętrzne.

Ludzie spędzają dużo czasu na budowaniu linków zewnętrznych, ale rezygnują z niezliczonych możliwości tworzenia linków wewnętrznych. Pomaga to w SEO, a także zapewnia płynniejsze poruszanie się po stronie i doskonałe UX dla użytkownika. Co więcej, to działanie utrzymuje ich zaangażowanie.

6. Księga gości.

Od dawna branżowi specjaliści mówią o końcu tego zjawiska na stronach internetowych, ale one wciąż istnieją. Pozyskanie wpisu gościa na blogu lub stronie internetowej to świetny sposób na zdobycie zaufania i zwiększenie ruchu. Zachęcanie znanych osób, youtuberów czy influencerów do umieszczania postów na Twojej witrynie może również być impulsem do rozwoju ruchu na Twojej witrynie.

7. Twórz chwytliwe nagłówki.

Poświęć więcej czasu na nagłówki treści, aby przyciągnąć uwagę czytelnika. Bez dobrego nagłówka świetne treści pozostaną niezauważone. Możesz też wykorzystać przyciski call-to-action do zwiększenia zainteresowania osób odwiedzających Twoją stronę internetową.

8. E-mail marketing.

Tradycyjne narzędzia marketingowe, takie jak poczta e-mail, są nadal świetnym sposobem na utrzymanie zainteresowania osób odwiedzających Twoją stronę internetową. Nie popełnij tego błędu, ignorując to narzędzie, będziesz zaskoczony lub zaskoczona, jaka moc drzemie w tym narzędziu.

Istnieje wiele innych strategii, które mogą zwiększyć ruch na Twojej witrynie, ale tych kilka powinno wystarczyć na początek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *