Kreatywne wykorzystanie flag reklamowych

Jeden z najrzadziej wykorzystywanych nośników reklamy, jednocześnie ten, który ma największy potencjał kreatywny.

Jeden z najrzadziej wykorzystywanych nośników reklamy, jednocześnie ten, który ma największy potencjał kreatywny. Flagi reklamowe kojarzymy jedynie z plażą i promocją tamtejszych lokali. Jednak ich wykorzystanie jest znacznie szersze. Przedstawiamy kilka ciekawych i kreatywnych pomysłów na wykorzystanie tego nośnika reklamy.

Flagi promocyjne

Głównym elementem tego pomysłu jest duży napis określający rabat na fladze reklamowej. Taki nośnik warto umieścić zarówno w sklepie, jak i przed nim. Dzięki odpowiednie dobranej barwie możemy skutecznie przykuć uwagę nowych oraz stałych klientów.

Flagi, które wskazują na lokalizacje

To również dobry sposób na wykorzystanie flag. Nakierowanie nimi klientów na lokalizacje naszego sklepu czy lokalu. Umieszczamy wówczas na fladze wskazówki dotarcia do naszej firmy.

Flaga mobilna umieszczona w plecaku

To jeden z ciekawszych sposobów na mobilne promowanie lokalu. Może być połączony z innymi akcjami, jak na przykład rozdawaniem ulotek. Sposób ten jest często spotykany podczas eventów czy festynów.

Skąd czerpać inspiracje?

Jeśli brakuje nam pomysłu na wykorzystanie flagi lub dowolnego innego nośnika reklamy – warto skorzystać z kilku sposobów. Podglądanie konkurencji jest najprostszym i czasami najskuteczniejszym. Idąc ulicą warto zwracać uwagę na inne lokale, by ciekawe rozwiązania móc adaptować w naszym biznesie. Jeśli jakiś baner, flaga czy plakat zwróci naszą uwagę, warto w telefonie zapisać, co konkretnie przyciągnęło nas w to miejsce. Następnie podczas zastanawiania się, jak promować nasz biznes – wykorzystać to.

Należy tutaj jednak wspomnieć o tym, że inspiracja nie może być kopiowanie, ponieważ bycie oryginalnym w reklamie to podstawa i klucz do sukcesu. Flagi reklamowe czy banery skopiowane 1:1 nie dadzą nam tyle, ile mogłyby jeśli sami zaprojektujemy nowy przekaz.

Skąd brać nośniki reklamowe?

Gdy do gry wchodzi jakość wykonania nośnika, warto skupić się na odpowiednim producencie. Szukając banerów, flag czy plakatów warto sprawdzić, który producent flag reklamowych oraz innych nośników ma przystępne ceny i co najważniejsze – wysoką jakość.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *