System przywoławczy dla gastronomii i nie tylko

Jak wynika z opinii wielu konsumentów, sprawna obsługa to jeden z najważniejszych czynników, które determinują chęć powrotu do restauracji. O ile w niewielkim lokalu nie ma z tym większych kłopotów, o tyle w dużych restauracjach mogą pojawić się niedogodności. Remedium na ten problem jest system przywoławczy dla gastronomii.

 

  1. Jak działa system przywoławczy bezprzewodowy?
  2. System przywoławczy dla gastronomii

 

Bezprzewodowy system przywoławczy stosowany jest głównie w lokalach gastronomicznych, jednak z powodzeniem sprawdza się również w innych miejscach. Na szeroką skalę wykorzystują go placówki medyczne, np. szpitale, a także zakłady produkcyjne czy sklepy spożywcze i hotele.

Jak działa system przywoławczy bezprzewodowy?

System przywoławczy bezprzewodowy sprawdzi się wszędzie tam, gdzie bezpośrednia komunikacja między pracownikiem a klientem, lub kilkoma grupami pracowników, może być z różnych powodów utrudniona. System ten składa się z dwóch rodzajów urządzeń, z których jedne są wyposażone w system przyzywowy, a drugie odbierają wysyłane sygnały. Sposób działania najlepiej obrazuje codzienne funkcjonowanie restauracji. Jeśli klient chce wezwać do stolika kelnera, nie musi poszukiwać go wzrokiem, a następnie przyzywać ruchem ręki lub głowy. Wystarczy, że naciśnie jeden przycisk, a kelner otrzyma czytelną informację, do którego stolika powinien podejść.

 

System przywoławczy dla gastronomii

Skuteczny, bezprzewodowy system przywoławczy można rozbudować o kolejne urządzenia tak, aby był efektywny i ułatwiał zarówno pracę kelnerów, jak i pobyt w restauracji klientom. Doskonale sprawdza się w lokalach, które prowadzą ogródki, lub w restauracjach zlokalizowanych w galeriach handlowych, gdzie klienci są rozproszeni po całej strefie gastronomicznej. Stosując system przywoławczy dla gastronomii, można zniwelować długie kolejki klientów oczekujących w okolicy kasy na realizację zamówienia lub uniknąć konieczności szukania konsumentów, którym trzeba donieść do stolika zamówione potrawy.

Bezprzewodowe systemy przywoławcze dla gastronomii są proste i intuicyjne w obsłudze; nie wymagają nawet instrukcji obsługi. Wystarczy, że klient naciśnie jeden przycisk, a obsługa lokalu wie, że powinna pojawić się przy określonym stoliku. Na rynku dostępne są również prostsze warianty, dzięki którym funkcjonują liczne restauracje w galeriach. Przy zamówieniu klient otrzymuje jedynie pager, który zaświeci się, kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru przy kasie. Jednorazowa inwestycja w dobry system przywoławczy bezprzewodowy może znacznie podnieść sprawność obsługi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *