Agencja interaktywna – brzmi enigmatycznie? To zespół ludzi, którzy w internetowym świecie poruszają się jak ryba w wodzie. Pomogą zaistnieć w sieci, zbudują podwaliny do Twojego biznesu i wypromują go tak, by w każdym zakątku wirtualnej rzeczywistości było o nim głośno.
Agencja interaktywna działa na wielu płaszczyznach. Rozpoczynając od wykreowania wizerunku marki, stworzeniu logotypów, a nawet nazwy, poprzez budowę strony internetowej czy sklepu internetowego do wyniesienia ich na najwyższe pozycje wyszukiwarki Google i napędzenia sprzedaży. W efekcie jej praca ma mieć odzwierciedlenie w realnym, finansowym sukcesie Twojej firmy.
Agencja interaktywna pomoże osiągnąć sukces
Budowa sklepów internetowych czy różnego rodzaju stron internetowych to jedno z głównych zajęć takich firm. Zatrudnieni w niej fachowcy mają wiedzę i doświadczenie nie tylko z zakresu technicznego wykonawstwa internetowych witryn, ale potrafią precyzyjnie określić (dzięki analizie) potrzeby Twojej firmy, grupę docelową i na tej podstawie stworzyć witrynę, która we właściwy sposób odpowie na potrzeby klientów. I tak na przykład strona dla biura nieruchomości będzie inaczej przygotowywana niż www dla salonu beauty czy kancelarii adwokackiej. Inaczej też specjaliści podejdą do budowy sklepu internetowego.
Strona dla biura nieruchomości inna niż dla fryzjera czy adwokata
W przypadku tworzenia strony dla biura nieruchomości wykorzystane zostaną inne komponenty niż dla salonu piękności. Tutaj z pewnością przydatna będzie integracja strony z popularnymi programami do eksportu ogłoszeń, kalkulator opłat i kredytów czy specjalne katalogowanie ofert nieruchomości. Przydatne będą także komunikatory umożliwiające bezpośredni kontakt z biurem sprzedaży. W przypadku stron dla salonu kosmetycznego czy fryzjerskiego przydatna może być integracja z odpowiednim systemem rezerwacyjnym. Te elementy bedą zupełnie zbyteczne z punktu widzenia osoby zarządzającej kancelarią adwokacką, gdzie kluczowe będzie przedstawienie oferty i kompetencji firmy oraz danych kontaktowych.
Budowa sklepów internetowych. Postawienie tej wirtualnej maszyny to wyzwanie
Z kolei budowa stron internetowych to zadanie dla prawdziwych wyjadaczy. To nie tylko zewnętrzna, ładnie wyglądająca witryna internetowa. To wewnętrzne zaplecze, które ma wspomagać proces zakupowy. Większość sklepów jest budowana na podstawie systemu PrestaShop i WooCommerce. Umożliwiają one implementację modułów związanych z integracją sklepu m.in. z systemami magazynowo-księgowymi. Umożliwiają one także np. naliczanie rabatów, zarządzanie kilkoma sklepami w jednym miejscu, wystawianie faktur, śledzenie przesyłek, wysyłanie newsletterów, analizę porzuconych koszyków i wiele innych.
Ale zadania te najlepiej oddać w ręce fachowców z agencji internetowych, które pomagają firmom dobrze odnaleźć się w wirtualnym świecie. I odnieść w nim realny sukces.