Kim jest SEO Freelancer i jak pomaga właścicielom e-biznesu?

Internet staje się coraz większy, za to zobaczą, że promowanie własnej działalności wymaga coraz większych nakładów pracy. Blisko dwa miliardy użytkowników, a w Polsce niemal każdy obywatel ma do niego dostęp, robiąc zakupy, sprawdzając nowości, szukając rozrywki. Wyróżnienie się wśród takiego tłumu jest zadaniem trudnym i czasochłonnym, wymagającym nie tylko nakładów pracy, ale także wiedzy, w jaki sposób ludzie szukają informacji, które prezentują im przeglądarki internetowe, blogi, media społecznościowe.

Jakimi sposobami wyróżnić się w Internecie?

Na świecie odnotowano w ubiegłym roku ponad półtora miliarda stron internetowych, w Polsce liczba ta przekracza dwa miliony witryn. W zeszłym roku istniało prawie 50 tysięcy sklepów internetowych, a sprawia, że konkurencja na rynku e-commerce zyskuje na sile. Nawet dobrze przemyślane i zaplanowane działania w zakresie marketingu internetowego mogą okazać się zbyt dużym wyzwaniem.

Aby trafić do odbiorcy, można:

  1. prowadzić bloga i udostępniać linki bezpośrednio poprzez media społecznościowe,
  2. prowadzić newsletter z informacjami o wydarzeniach związanych z biznesem lub strona internetowa,
  3. zdecydować się na pozycjonowanie strony (samodzielne lub poprzez outsourcing – pomoc firmy zewnętrznej).

Istnieją jeszcze inne metody jednak te należą do popularniejszych j sprawdzonych wśród internetowych przedsiębiorców.

Kim jest i jak działa freelancer SEO?

Na początek należy wiedzieć, czym są działania z zakresu SEO. Aby wyjaśnić, jak przeprowadzić proces optymalizacji, należy dowiedzieć się, jak strony internetowe pojawiają się w wynikach wyszukiwania.

W momencie, kiedy zawartość zostanie opublikowana, nie będzie „widoczna” dla Internautów, dopiero działania które podejmie SEO Freelancer sprawiają, że strona www jest łatwiejsza do odnalezienia.

Aby znalazła się w w wynikach wyszukiwarki, należy nadać jej odpowiednią strukturę, wprowadzić wewnętrzne i zewnętrzne linkowanie, przygotować teksty pod kątem słów kluczowych, parametrów technicznych i odpowiedniej treści. Pozycjonowanie strony jest procesem, w efekcie którego strona znajdzie się na czele listy wyszukiwań. Jest on długotrwały, a przyspieszanie go wątpliwymi praktykami obarczone konsekwencjami.

Jak długo zajmuje osiągniecie miejsce na czele listy wyszukowań?

Przy wystarczającej cierpliwości i znajomości podstawowych aspektów technicznych stron internetowych i mechanizmów działania algorytmów w wyszukiwarkach SEO Freelancer jest to w stanie zrobić w przedziale między kilku miesięcy a rokiem. Zakładając, że ponad 70% internautów z Europy korzysta z wyszukiwarki Google, wielu z nich w poszukiwaniu ofert zakupowych, wydłuża się czas tego procesu.

Stopień skomplikowania procesu pozycjonowania uzależniony jest zmienności działania algorytmu, popularności fraz i słów kluczowych, ruchu witryny i jej struktury, parametrów technicznych oraz nazwy domeny i skryptu. Tak wiele czynników wpływa na wyniki działań specjalisty SEO, że nie należy się spodziewać natychmiastowych efektów jego pracy i przygotować się na miesiące oczekiwania.

Artykuł powstał przy współpracy z https://emilpiter.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *