#NABICIWSEO – o tym warto wiedzieć! Pozycjonowanie i reklama

Niezwykła inicjatywa społeczna – tymi słowami można określić #NABICIWSEO. Akcja ma na celu pomoc firmom poszkodowanym w wyniku działań nierzetelnych wykonawców, edukację i zwrócenie uwagi na problem nieuczciwości w biznesie – nie tylko w dziedzinie marketingu. #NABICIWSEO przypomina, że partnerstwo biznesowe i dialog są fundamentem trwałej współpracy.

Akcja społeczna #NABICIWSEO – trzeba o tym mówić!

Akcja #NABICIWSEO powstała, aby szerzyć wiedzę i zapewniać wsparcie m.in. firmom poszkodowanym przez nieuczciwe działania wykonawców usług z SEO i Google Ads. Inicjatorzy przedsięwzięcia podkreślają, że całość ma za zadanie rozbroić negatywne emocje i pomóc oszukanym firmom w uzyskaniu obiecanych rezultatów. Wszystko za sprawą podjęcia takich kroków jak mediacja, audyty działań i egzekwowanie zapisów umów. #NABICIWSEO to niesamowita inicjatywa społeczna, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem nieuczciwości w biznesie – nie tylko z zakresu marketingu.

Owocna współpraca to podstawa. Właśnie dlatego warto walczyć z problemem nieuczciwości i szerzyć informacje na temat tego, jak uchronić się przed oszustwem i w jaki sposób sobie z nim radzić. #NABICIWSEO to kreacja zupełnie nowych standardów dobrego marketingu. Celem inicjatywy jest szerzenie sprawdzonych informacji. W tym celu powstały 4 zasady uczciwego pozycjonowania i reklam w Google Ads.

Nabici w SEO/ADS – co można z tym zrobić?

#NABICIWSEO ma zwiększyć świadomość ludzi i zwrócić uwagę na to, że uczciwość wobec obu stron to podstawa. Do zajmujących się tą akcją mogą zgłosić się osoby poszkodowane przez nieetyczne działania. Zostanie im udzielona pomoc w formie wsparcia prawnego, negocjacji, audytu sytuacji, czy nawet wsparcie w egzekwowaniu umów pisemnych bądź ustnych. #NABICIWSEO zapewniają pomoc poszkodowanym nie tylko samą edukują, ale przede wszystkim kreują nowe standardy uczciwego rynku marketingowego.

4 kluczowe aspekty, po których można poznać uczciwego wykonawcę

W sytuacji, gdy na rynku jest ogrom firm twierdzących, że specjalizują się w działaniach SEO, ciężko jest mieć pewność, że wybiera się uczciwego wykonawcę. Na szczęście NabiciWSEO.pl przygotowali listę 4 najważniejszych aspektów dobrych praktyk. Dzięki nim mamy większe szanse na znalezienie odpowiedniej firmy, która rzetelnie wykona dla nas usługi SEO/ADS. Na co więc zwracać uwagę?

  • Uczciwa umowa – to podstawa do zbudowania więzi partnerskiej pomiędzy klientem a usługodawcą. Istotne jest, aby nie znajdowały się w niej jednostronne zapisy, kary, czy wszelkiego rodzaju „kruczki prawne”. Pamiętajmy, że całość ma zapewnić obustronne korzyści, a zasady powinny być elastyczne i dopasowane do zmieniającej się sytuacji;
  • Uczciwa usługa – w tym przypadku liczy się przede wszystkim dobra komunikacja i wspólne podejmowanie decyzji. Warto kontrolować przebieg postępów. Odbiorca usług powinien oczekiwać indywidualnie stworzonej strategii dopasowanej do celów, jakie chce osiągnąć. Spójność działań to droga do sukcesu!;
  • Uczciwa obsługa – aby zbudować trwałe relacje, niezbędna jest dobra, obustronna komunikacja. Konstruktywna krytyka, otwartość, holistyczne podejście to coś, co wyróżnia uczciwą obsługę;
  • Uczciwy odbiorca usług – należy pamiętać, że bez uczciwego klienta nie ma uczciwego wykonawcy. Na usługobiorcy także spoczywa duża odpowiedzialność!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *