System kierowania ruchem klientów – dlaczego warto?

Rozwiązania do zarządzania kolejkami mogą pomóc właścicielom restauracji określić czas oczekiwania konsumenta, czas pobytu klienta w kasie oraz czas, jaki zajmuje konsumentowi otrzymanie zamówienia po jego złożeniu w kasie. Wszystkie informacje o kolejce mogą być przekazywane do centrali alarmowej w czasie rzeczywistym dla kierowników restauracji. W praktyce system kierowania ruchem klientów sprawdza się doskonale również w innych dziedzinach handlu i usług.

System kierowania ruchem klientów w gastronomii – jak to działa?

Zastosowania automatycznych systemów kolejkowych w gastronomii ma bardzo duże zalety. Jedną z nich jest dynamiczna liczba kolejek. Automatycznie ustawia odległość śledzenia i strefy kolejek w oparciu o wzór kolejki konsumenta w celu zachowania integralności wartości liczby koleje jest coraz częściej spotykaną cechą w takich systemach. Bardzo ważne jest również określanie czasu i długości kolejki. Automatyczne wykrywanie konsumentów zbliżających się do licznika pozwala dowiedzieć się, ile osób czeka w kolejce i w razie potrzeby przekierować ruch.

Przewidywalny czas oczekiwania w kolejce jest z kolei bardzo dużym ułatwieniem dla konsumentów. Można też wykorzystać wcześniejsze dotyczące długości kolejki i poprzedniego czasu przetwarzania, aby przewidzieć czas oczekiwania wszystkich konsumentów, tak aby mogli oni przewidzieć, jak długo będą musieli czekać w kolejce. Dużą zaletą jest również możliwość, jaką daje określenie czasu realizacji zamówienia – obliczenie czasu, jaki upływa od momentu złożenia zamówienia przez osobę składającą zamówienie w kasie do momentu otrzymania zamówienia z miejsca odbioru w celu określenia efektywności działań personelu.

Dlaczego warto zdecydować się na taki system?

Są bezpieczne i bezawaryjne. Dzięki wysokiej jakości komponentom zastosowanym w sprzęcie średni czas bezawaryjnego działania jest dość długi, dzięki czemu większość producentów daje na niego dość długie okresy gwarancji. Łatwa implementacja również jest dużą zaletą. Integracja przy minimalnym wysiłku z centrami handlowymi dowolnej wielkości poprzez ponowne wykorzystanie istniejącej infrastruktury poprzednich systemów kamer bezpieczeństwa lub liczników osób jest dziś coraz częściej możliwa z zastosowaniem nowoczesnych systemów kontroli ruchu.

System kierowania ruchem klientów to zdecydowanie inwestycja przyszłościowa. Doświadczenie pokazuje, że inwestycje w nie zwracają się w dość krótkim czasie. Pozwalają na wprowadzenie większej organizacji pracy, która przekłada się na wyższą wydajność, a więc zwiększenie osiąganych zysków.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *