Jak wynika z opinii wielu konsumentów, sprawna obsługa to jeden z najważniejszych czynników, które determinują chęć powrotu do restauracji. O ile w niewielkim lokalu nie ma z tym większych kłopotów, o tyle w dużych restauracjach mogą pojawić się niedogodności. Remedium na ten problem jest system przywoławczy dla gastronomii.
- Jak działa system przywoławczy bezprzewodowy?
- System przywoławczy dla gastronomii
Bezprzewodowy system przywoławczy stosowany jest głównie w lokalach gastronomicznych, jednak z powodzeniem sprawdza się również w innych miejscach. Na szeroką skalę wykorzystują go placówki medyczne, np. szpitale, a także zakłady produkcyjne czy sklepy spożywcze i hotele.
Jak działa system przywoławczy bezprzewodowy?
System przywoławczy bezprzewodowy sprawdzi się wszędzie tam, gdzie bezpośrednia komunikacja między pracownikiem a klientem, lub kilkoma grupami pracowników, może być z różnych powodów utrudniona. System ten składa się z dwóch rodzajów urządzeń, z których jedne są wyposażone w system przyzywowy, a drugie odbierają wysyłane sygnały. Sposób działania najlepiej obrazuje codzienne funkcjonowanie restauracji. Jeśli klient chce wezwać do stolika kelnera, nie musi poszukiwać go wzrokiem, a następnie przyzywać ruchem ręki lub głowy. Wystarczy, że naciśnie jeden przycisk, a kelner otrzyma czytelną informację, do którego stolika powinien podejść.
System przywoławczy dla gastronomii
Skuteczny, bezprzewodowy system przywoławczy można rozbudować o kolejne urządzenia tak, aby był efektywny i ułatwiał zarówno pracę kelnerów, jak i pobyt w restauracji klientom. Doskonale sprawdza się w lokalach, które prowadzą ogródki, lub w restauracjach zlokalizowanych w galeriach handlowych, gdzie klienci są rozproszeni po całej strefie gastronomicznej. Stosując system przywoławczy dla gastronomii, można zniwelować długie kolejki klientów oczekujących w okolicy kasy na realizację zamówienia lub uniknąć konieczności szukania konsumentów, którym trzeba donieść do stolika zamówione potrawy.
Bezprzewodowe systemy przywoławcze dla gastronomii są proste i intuicyjne w obsłudze; nie wymagają nawet instrukcji obsługi. Wystarczy, że klient naciśnie jeden przycisk, a obsługa lokalu wie, że powinna pojawić się przy określonym stoliku. Na rynku dostępne są również prostsze warianty, dzięki którym funkcjonują liczne restauracje w galeriach. Przy zamówieniu klient otrzymuje jedynie pager, który zaświeci się, kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru przy kasie. Jednorazowa inwestycja w dobry system przywoławczy bezprzewodowy może znacznie podnieść sprawność obsługi.