Tworzenie sklepu internetowego z Design Cart

Chcesz stworzyć zyskowny sklep internetowy, ale nie wiesz od czego zacząć? Aby sklep przynosił zyski, musi mieć dobrą stronę internetową, która przyciąga uwagę i podoba się klientom pod względem funkcjonalności. W tym celu warto wybrać firmę Design Cart, której wiedza i doświadczenie jej pracowników, pomogą Ci taki sklep stworzyć. Działa ona na polskim rynku już od kilku lat tworząc wspaniałe sklepy internetowe oraz serwisy internetowe przy pomocy najnowszych technologii. Możesz mieć pewność, że zamawiając sklep internetowy z Design Cart, będzie miał on wszystkie funkcjonalności, których potrzebujesz Ty-jako sprzedawca, a także Twoi klienci.

Jak wygląda tworzenie sklepu internetowego z Design Cart?

Aby specjaliści dobrze stworzyli to czego Ty oczekujesz, musisz przedstawić im swoją wizję, jak Ty widzisz swój sklep, który chcesz prowadzić. Muszą oni wiedzieć, czego oczekujesz w zakresie funkcjonalności oraz jaka koncepcja graficzna Cię interesuje. Kolejny etap to stworzenie tej koncepcji. Jeśli ją zaakceptujesz, wówczas zostaje już tylko zaprogramować sklep i wdrożyć ten projekt. Ten element jest kluczowy. Po nim następuje przekazanie gotowego sklepu internetowego do użytkowania, czyli testowanie go i wprowadzanie poprawek, jeśli są one konieczne.

Dzięki współpracy z Design Cart otrzymujesz gwarancję na rok, ciągłe wsparcie techniczne i materiały, które pozwolą Ci nauczyć się jak działa Twój sklep online – https://www.designcart.pl/sklep-internetowy.html.

Możesz rozbudować Twój sklep internetowy

Po czasie, kiedy już poznasz jak działa branża e-commerce na pewno będziesz chciał wprowadzić jakieś poprawki do swojego sklepu. Poza tym warto zaznaczyć, że branża e-commerce nieustannie się rozwija i polega na ciągłym doskonaleniu narzędzi sprzedaży. Tak więc rozbudowa Twojego sklepu jest jak najbardziej możliwa.

Promocja sklepu internetowego

Oprócz stworzenia sklepu internetowego, firma Design Cart może zająć się również promocją Twojego sklepu poprzez:
– promowanie sklepu w mediach społecznościowych, głównie na Facebook’u
– pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarkach www
– optymalizację SEO już istniejących stron internetowych
– marketing szeptany na różnych forach internetowych.

Promocja Twojego sklepu internetowego to promocja Twojej firmy oraz budowanie jej marki i świadomości wśród potencjalnych klientów.

Funkcjonalność sklepu internetowego

Na pewno nie raz wchodziłeś na strony różnych sklepów, by zbadać jak one działają. Czy to czego akurat potrzebowałeś mogłeś znaleźć bez trudu, czy potrzebowałeś trochę więcej czasu. Aby sklep przynosił coraz to lepsze wyniki finansowe musi spełniać oczekiwania Twoich klientów. W przeciwnym razie- sprzedaż Twojego towaru nie przyniesie oczekiwanych wyników.

Cechy dobrego sklepu internetowego:

1. Nieograniczona ilość produktów
W stworzonych przez Design Cart systemach nie ma ograniczeń co do ilości wprowadzanych produktów do sprzedaży. Im więcej ich wprowadzisz tym lepiej. Jeśli z czasem zdecydujesz się na wprowadzenie czegoś nowego, bez trudu produkt ten dodasz samodzielnie do gamy towarów już istniejących.

2. Nieograniczona ilość obrazów
Aby produkt się dobrze sprzedawał musi być jak najlepiej zaprezentowany- dobry opis i przyciągające zdjęcia to podstawa. Galeria zdjęć nie powinna mieć ograniczeń co do ilości zdjęć. Opis wraz z załączonymi fotografiami musi być przejrzysty dla klientów.

3. Powiadomienia e-mail
Na Twoją skrzynkę e-mailową będziesz otrzymywać informacje o nowych zamówieniach, anulowaniu zakupu czy innych ważnych komunikatach. To bardzo ułatwia prowadzenie sklepu.

4. Wysyłka towarów
Przyjmuje się, że każdy sklep internetowy powinien posiadać co najmniej trzy metody dostarczania produktu do klienta. Im ich więcej tym lepiej, ponieważ każdy klient ma inne oczekiwania.

5. Płatności przez Internet
Dzisiaj standardem jest zapłata za towar zanim zostanie wysłany do klienta poprzez DotPay, PayPal czy PayU.

6. Ocena i recenzja dla produktu
To bardzo ważna opcja. Dzięki opiniom klientów o Twoich produktach, możesz skutecznie podnieść sprzedaż, a tym samym poprawiać swoje wyniki finansowe. Im więcej pozytywnych opinii tym lepiej dla Twojego sklepu, ponieważ buduje to zaufanie do Twojej marki wśród nowych odbiorców.

7. Wielowalutowość
Twoimi klientami mogą być osoby, które zarabiają w różnych walutach i nimi też dokonują płatności za zakupy. Dla swojego sklepu online możesz wybrać dowolną ilość walut, a kursy będą uaktualniane automatycznie. Także nie będziesz musiał się martwić czy po zmianie kursu będziesz stratny.

8. Obsługa w wielu językach
Taka opcja pozwoli Ci na przyciągnięcie klientów z różnych stron świata, dzięki czemu Twoja platforma stanie się międzynarodową platformą sprzedażową. Jeśli masz takie plany musisz poinformować o tym wcześniej specjalistów z Design Cart, ponieważ muszą oni dobrać najlepszy system tłumaczeń dla Twojego sklepu.

9. System zarządzania treścią
Pozwala on na pełne zarządzanie produktami, klientami oraz zamówieniami. System ten umożliwia ciągłą rozbudowę sklepu o nowe podstrony.

10. Autominiatury
Załadowane obrazy zajmują najwięcej miejsca na serwerze. Wpływają też na czas załadowania strony. Dlatego, aby strona działała odpowiednio szybko ważna jest odpowiednia optymalizacja obrazów. Systemy Design Cart robią to automatycznie.

11. Odpowiednia optymalizacja SEO
Ma ona na celu pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego wśród innych stron www. Decydując się na współpracę z Design Cart otrzymujesz gotowy skrypt.

Jak widzisz, firma Design Cart ma szeroką ofertę dla osób, które potrzebują sprawnie działającego sklepu online. Dba o wygląd Twojego sklepu internetowego, ale także o jego funkcjonalność dla potrzeb każdego klienta. Z firmą Design Cart stworzysz sklep internetowy Twoich marzeń, który będzie przynosił Ci coraz większe zyski, a także spełniał oczekiwania coraz to bardziej wymagających klientów.

Pełną ofertę sklepów można znaleźć na stronie https://www.designcart.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *